1 Temmuz 2008 Salı

Ehh biraz da gülelim mi????

Sizin için güldüm, güldüm, güldüm... Sizin de gülmenizi istedim :)

En komik müşteri hizmetleri diyalogları

Müşteri hizmetleri merkezleri artık sadece büyük şirketlerin değil orta ölçekte Kobi diye tabir edilen şirketlerde bile vazgeçilmez bir birim oldu. Günde binlerce kişi ile birebir görüşmeler birçok sürprize gebe. İşte onlardan bazıları.

Müşteri temsilcisi: İyi günler ben Aria, size nasıl yardımcı olabilirim?
Abone: Şimdi Aria Hanım, benim bir Aria hattım vardı. Yaa bu arada sizdeki herkesin adı Aria ve Aycell (Aysel) mi?

Müşteri temsilcisi: İsminizi öğrenebilir miyim?
Abone: Ne yapacaksınız ismimi, ben hat sahibi değilim.
Müşteri temsilcisi: Hitab etmek açısından sormuştum.
Abone: Siz bana kısaca Rüzgarın Oğlu diyebilirsiniz.

Abone: İyi günler, ben Türkcell hat kullanıyorum, Avea’ya geçmeyi düşünüyorum. Ama önce sizin bilgi seviyenizi ölçeceğim. Eğer siz yeteri kadar bilgiliyseniz ben de Avea’ya güvenerek hat alırım.
Müşteri temsilcisi: (Şaşkın bir şekilde) Memnuniyetle sorularınızı yanıtlayabilirim.
Abone: Preveze Deniz Savaşı kaç yılında olmuştur?
Müşteri temsilcisi: ?!?!?!?
Abone: Ne oldu, bilemediniz?
Müşteri temsilcisi: Biz buradan sadece iş ile ilgili sorulara cevap verebiliyoruz.
Abone: Demek bilmiyorsunuz sorumun cevabını?
Müşteri temsilcisi: 1538
Abone: Bilemediniz.
Müşteri temsilcisi: (Dayanamaz) Bildim Ahmet Bey, bildim! Preveze Deniz Savaşı 27 Eylül 1538 de Andrea Dorya komutasındaki Haçlı donanması ile Barbaros Hayrettin Paşa komutasındaki Osmanlı donanması arasında yapılmıştır. Bu savaştan sonra Akdeniz, Türk gölü haline gelmiştir.
Abone: Bravo, ben sizi denemiştim zaten.
(Adam nerden bilsin müşteri temsilcisinin Tarih bölümü son sınıf öğrencisi olduğunu :)

Müşteri temsilcisi: Size birkaç kodlama ileteceğim, not alabilir misiniz?
Abone: Tabi. Kâğıt kaleminiz var mı?
Müşteri temsilcisi: Var da sizin pek işinize yaramaz.
Abone: Harbi ya... Kusura bakmayın iyi değilim ben bugün.
Müşteri temsilcisi: Yok, önemli değil.

Müşteri temsilcisi: Merhaba ben Batur, nasıl yardımcı olabilirim?
Abone: Benim telefonda bir problem var yönlendirmeyle ilgili.
Müşteri temsilcisi: Peki, ilk önce telefonunuzun "menü" tuşuna sonra da "5" tuşuna basın. Abone: Evet... Tamam...
Müşteri temsilcisi: Ekranda ne var şimdi?
Abone: Show TV
Müşteri temsilcisi: ?!?!

Müşteri temsilcisi: Merhaba ben Baturcan, nasıl yardımcı olabilirim?
Abone: Benim telefonum kemerde çekmiyor.
Müşteri temsilcisi: Bir saniye bekleyin, bilgisayardan kayıtlara bakalım. Fethiye'deki hatlarda bir problem gözükmüyor.
Abone: Ne Fethiye'si kardeşim, pantolon kemerinden bahsediyorum ben. Telefonu kemere takınca hat bulamıyor telefon.

Müşteri: Şu an bankanızın ATM'sinden maaşımı çekemiyorum.
Müşteri temsilcisi: Üzgünüz efendim, geçici bir arızadan ötürü şu an tüm sistemlerimiz off'tadır.
(Bir saat kadar sonra)
Müşteri: Ben şu an Of'dayım ve hâlâ paramı çekemiyorum.

Kandilli Rasathanesi İletişim Merkezi’ne gelen bazı telefonlar…

- Evde 10 kalorifer böceği duvara tırmanıyor. Deprem geliyor.

- Richter ölçeğini nereden satın alabilirim?

- Web sitenize bağlanamıyoruz. Bizden bir şey mi saklıyorsunuz?

- Depremi neden önceden bilmiyorsunuz?

- Beş gün sonra Suadiye'de parti yapacağız. Bizim caddeye yağmur yağacak mı?

- Sallandık, dışarı çıkalım mı?

Hiç yorum yok:

Çocuklarımız için, geleceğimiz için bir kampanya!